Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Monday Palette Review: MeMeMe Sultry Eyes

Živjo, punce! Danes vam v seriji postov Monday Palette Review predstavljam MeMeMe paleto v odtenku Sultry Eyes, ki sem jo prejela v oceno od spletne trgovine Moja drogerija. Gre za paleto s 3 naravnejšimi odtenki oz. odtenki, primernimi za vsakdanji make up.

Hi, everyone! Today I have for you a review of MeMeMe Sultry Eyes palette, that I received from Moja drogerija for review. It's a palette with 3 eyeshadows, suitable for everyday look.


Paleta vsebuje temno rjavo, svetlejšo rjavo senčilo in senčilo v odtenku vanilije (pravkar sem ugotovila, da na fotkah, narejenih v lightboxu, izgledajo malce temnejše, pravilni odtenki so na swatchu). Prvi vtis, ki ga je name naredila ta paleta, ni bil ravno pozitiven. Ko sem swatchala odtenke, se mi je zdelo, da so senčila precej slabo pigmentirana, sploh temnejši rjav in vanilijin odtenek, svetlejša rjava pa je imela najboljšo pigmentiranost. Potem pa sem se odločila narediti make up z njimi in zgodba je bila čisto drugačna. Temno rjavo senčilo se je na vekah izkazalo za prav lepo pigmentirano, zdaj pa ne vem, če je kriva podlaga za senčila ali pa čopič, ker ko jo swatcham s prsti brez podlage, je pigmentacija prav slaba. Senčila se drugače lepo nanašajo in blendajo, čeprav se malce prašijo, ampak na lice pri nanosu ne pade prav dosti senčila.

The palette contains dark brown, brighter brown and vanilla shade eyeshadows. On swatch they look more realistic, I don't know, why my lightbox made them darker a bit. The first impression, when I tried this palette, wasn't that good. The pigmentation of eyeshadows wasn't good, when I swatched them with my fingers. Lighter brown shade had the best pigmentation and other 2 poor. But when I applied them with a brush over the lid, the pigmentation was much better and I couldn't believe, how is that possible. Maybe it's the eyeshadow primer or the brush, but on eyes the pigmentation of eyeshadows looked much better as it did, when I swatched them with fingers. Otherwise they apply nice, are easy to blend and fall out is minimal.


Senčila so v okroglem črnem plastičnem pakiranju, ki mi deluje prav trpežno, s prozornim pokrovom, na katerem je zapisano ime znamke. Kar pa me moti pri tem pakiranju, je to, da senčila niso ločena med sabo in lahko pride do mešanja različnih odtenkov. Na mojih normalnih vekah so se senčila izkazala za zelo obstojna, ne zlezejo mi v gubo in tudi nisem opazila, da bi po nekaj urah zbledela. Je pa še ena stvar, ki me moti in je prej nisem omenila. 2 senčili sta šimrasti in 1 mat, kar verjetno niti ni tako narobe, ampak jaz osebno zelo redko nosim mat in šimrasta senčila skupaj, če že, potem raje posegam po svetlejših mat odtenkih v kombinaciji s šimrastimi senčili, ker drugače nosim samo šimrasta ali pa samo mat senčila naenkrat.
Swatchi so narejeni brez podlage za senčila in naneseni v več slojih, da bi vam lažje pokazala barvo senčil.

They come in a round black plastic packaging, that looks sturdy to me. It has transparent lid with Mememe on top. The packaging is nice, but it bothers me, that eyeshadows aren't separate, because that was you can mix them easy together, even if you don't want to. On my normal lids they lasted a whole day without creasing and fading away. There's another thing, that bothers me. The dark brown eyeshadows is matte and other two are shimmery. I usually don't mix shimmery and matte eyeshadows together, if I do, I use light matte eyeshadows with shimmery ones. Otherwise I only wear shimmery or only matte eyeshadows. But that's personaly preference, maybe that doesn't bother you.
Swatches are made without eyeshadow base and applied in few coats.


Ker so v paleti samo 3 senčila, moj make up ni nič posebnega, sem pa vam hotela pokazati, kako senčila izgledajo na vekah. Kljub vsemu se mi zdijo senčila super za hiter, naraven make up, če želite nekaj na očeh, ne želite pa komplicirati. Pri tem make upu mi je bilo kar malo čudno, da nisem uporabila linerja, ker ga nosim s čisto vsakim MU-jem in se nisem navajena brez njega.

In palette are only 3 eyeshadows, which mean, you can't be really that creative with them. I made an eye look to show you, how it looks on me. It kinda feels strange to do make up without eyeliner, because otherwise I always wear it, idk, why I decided to skip it here.


Še ena fotka, tokrat z rdečimi ustnicami. Sem pa tudi malce drugače razporedila senčila. Zgoraj sem nanesla po celi ceki svetlejše rjavo, v gubi temnejše rjavo in v kotičkih očesa vanilijevo senčilo, tukaj pa sem nanesla temnejše rjavo senčilo preko cele veke, svetlejše v gubo in ga zblendala z vanilijevim odtenkom. Prevelike razlike ni, ker ko se obe rjavi senčili zblendata, znata izgledati precej podobno.

And here's another look with Mememe eyeshadows, just with red lips. Looks are actually pretty similar, I just applied eyeshadows a bit differently. On the upper photo I used bright brown eyeshadows over a whole lid, dark brown in my crease and vanilla for highlighting, but here I used dark brown eyeshadow over a whole lid, brighter brown in crease and I blended it with vanilla shade. There's no big difference between both brown eyeshadows, when you blend them. 


Na paleti žal ne najdem podatka, koliko g imajo senčila, na voljo pa so v Moji drogeriji za 8,30 €. Če je vaša zbirka že tako velika kot moja, potem ne potrebujete še ene take palete, ker se da najti podobna senčila v marsikateri paleti in to tudi bolj pigmentirana, če pa ste začetnice v ličenju oz. nimate veliko senčil in imate rade rjave odtenke, potem je ta paleta primerna za vas. Primerna je recimo tudi za potovanje, ker s temi tremi senčili lahko ustvarite look in jo tudi nosite s sabo, ker ni velika. Jaz jo bom verjetno uporabljala, ko bom hotela nareditu MU na hitro ali pa jo bom vzela s sabo na potovanje. 

Unfortunatelly I don't find the information on the packaging, how much g of eyeshadows does it contains, but it's available in Moja drogerija for 8,30 €. If you have big eyeshadows/palette collection, you probably already have similar shades, that are possibly better pigmented, so I don't recommend you to get this one, but if you're a beginner in make up or you need a palette for every day usage or you just love brown shades, then this palette is for you. It's also great for traveling, because the packaging is small, I think I'll use it, when I'll go somewhere or when I'll have to do "quick" make up.

Ste že preizkusile Mememe senčila? Kaj menite o njih? Hvala za pozornost!
Have you tried Mememe eeyeshadows before. What do you think about them? Thank you for reading!

*Ta izdelek sem prejela v oceno.
*This producst was snd to me for review. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar